گوگل فارسی-persian google>>>>>>>>,وبلاگ گوگل
بزرگترین پرتال سرگرمی تفریحی .:theft:.عـکس|عاشقانه|شعر|طنز|فا
بروزترین سایت تفریحی با عناوین عـکس.فیلم.طنز.آهنگ.جوک.اس ام اس.پـَ نــَ پـَ . فال روزانه.عشق سنج آنلاین.قالب


بجای " تاج گل بزرگی " که پس از مرگم برای تابوتم می آوری، شاخه ای از آن را همین امروز به من هدیه کن!
..............................................
..............


یه زمان ملت کارشون که با کامپیوتر تموم میشد روی کیبورد و مانیتور و کیس کاور می کشیدن!
یعنی در حد رو مبلی پذیرایی!
این روزا وقت نمیشه بدبختو خاموش کنیم خنک شه!!!

*  * * * * * * * * * * * * * * *

..............................................


خواهی نشوی رسوا، مثل آدم زندگی کن خوب !
خودم گفتم ! شریعتی بی گناهه !
................................................


دیدین صبحا که بیدار میشین بعدش یه لحظه دوباره میخوابین،
بیدار که میشی میبینی ۳۰دقیقه گذشته…؟؟؟
حالا تابلوئه که ۲دقیقه بیشتر نخوابیدیا ! فکر میکنن ما خریم… !!!
----------------------------------
یه روز میاد که ازمون می پرسن :  عمر خود را چگونه گذرانده اید؟

 امیدوارم جوابمون این نباشه که :

 به نام خدا ،

 متاسفانه بدون یاد خدا ...

-------------

کم کم دارم به این باور میرسم که مثلث برمودا زیرِ تخت منه !!

هر چی میفته زیرش, غیب میشه ….

-------------------------------

یعنی هیچ وقت نذارید یه کامپیوتر بفهمه که عجله دارید.

--------------------------------

اگه اين معلم های دبستان
..
ميدونستن يه روزی قراره
..
فقط تايپ کنيم
..
اينقدر سعی نميکردن خطمون خوب شه
-----------------------
من هم سن و سال تو که بودم، شش هف تا وبلاگ رو تنهایی می چرخوندم !
[از سری سرکوفت های من به فرزندم در آینده]

-----------------------

انقدر روشنفكرم كه بضي وختا شبا نورش نميزاره مادرم اينا راحت بخابن----------------------

کم کم دارم به این باور میرسم که مثلث برمودا زیرِ تخت منه !!

هر چی میفته زیرش, غیب میشه ….

-------------------------------------
یعنی اونایی که به بالا رفتن نمره شون بعد از اعتراض نمرات امید دارن همونایی هستن که نصف شب بالا پشت بوم دنبال آرم پپسی میگشتن.....
.......................................
بجای " تاج گل بزرگی " که پس از مرگم برای تابوتم می آوری، شاخه ای از آن را همین امروز به من هدیه کن!
--------------------------
نظرات یادتون نره.......


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 22 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط reza

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1